Retourneren & klachten

Lees hier alles over retourneren en onze klachtenregeling.

Retourneren

Als u als particuliere consument een aankoop doet bij tegenhoofdsluis.nl dan krijgt u een wettelijke bedenktijd. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons adres zijn voor uw eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket en een paar euro per envelop, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder bijvoorbeeld PostNL.nl .

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@tegenhoofdluis.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

U kunt geen gebruik maken van uw herroepingsrecht als u zakelijk besteld. Als er iets mis is met de levering of de producten heeft u natuurlijk wel garantie.

Retouradres

Nadat u per e-mail heeft aangegeven dat u de producten wilt retourneren, kunt u deze opsturen naar:

Linda van Zomeren
Paradijsvogelstraat 41
9713 BV Groningen

Gebruik dezelfde manier van verzenden die wij ook gebruikt hebben. U bent zelf verantwoordelijk voor een correcte terugzending en eventuele beschadiging tijdens het vervoer.

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tegenhoofdluis.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© Tegen Hoofdluis 2023.